ا
-
ابژه ی زیبای یشناختی
مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
-
اپرای تریستان
و ایزولده
مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
-
ارتباطات
مکمل
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
-
استعلا
بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
-
اقتباس
بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
-
الگوی ارتباطی
نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
-
انسا ن شناسی
بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
-
انسا ن شناسی تصویری
بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
ب
-
با زشناخت
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
پ
-
پدیدارشناسی
مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
-
پل آلبرت
ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
-
پیانیست
پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
-
پیوندخوردگی
پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
ت
-
تئاتر ابسورد
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
-
تام استوپارد
ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
-
تجربه ی زیبای یشناختی
مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
-
تحلیل تطبیقی
ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
-
تحلیل گفتمان
ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
-
تصویر-تفکّر
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
-
تصویر متحرک
بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
-
تغییرناپذیرها
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
ح
-
حرکت
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
د
-
دانشجویان دانشگاه های تهران
بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
-
درام دوره رضاخان
بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
-
درام مشروطه
بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
-
دولت-ملت
بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
-
دیرند
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
-
دین
گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
ر
-
رسانه
نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
-
رمان دوره رضاخان
بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
-
روانکاوی
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
ز
-
زردشتی
گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
ژ
-
ژانر
موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
-
ژانر موسیقی
بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
س
-
ساختار مجموعه ها
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
-
سرمایه داری متأخر
تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]
-
سطوح راهبردی
نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
-
سکانس افتتاحیه
موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
-
سلیقه
بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
-
سینما
موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
-
سینمای جریان اصلی
تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
-
سینمای مستقل
تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
-
سینمای هایبرید
تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]
ش
-
شبیه خوانی (تعزیه)
گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
-
شهر پساصنعت
تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
ط
-
طبقات اجتماعی
بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
ف
-
فرم اولیه
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
-
فروید
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
-
فضا
بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
-
فیلمنامه
بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
ک
-
کینگ کونگ
تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]
گ
-
گفتمان
بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
ل
-
لکان
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
م
-
ما کیل دوفران
مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
-
متن ادبی
بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
-
مجموعه های مادر
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
-
مرد م شناسی
بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
-
مرد م نگاری
بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
-
مسیحی
گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
-
مشروطه
بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
-
مصرف موسیقی
بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
-
مفهوم مجموعه
شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
-
مکان
بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
-
موسیقی سکانس افتتاحیه
موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
-
موسیقی فیلم
موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
-
موسیقی مردم پسند
نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
ن
-
نشانه
نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
-
نظریۀ پسااستعماری
پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
-
نمادشناسی تصویری
تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
-
نمایشنامه جشن تولد
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
-
نمایشنامه ی کانال کمیل
بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
-
نمایشنامۀ رادیویی
ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
و
-
واقع گرایی
تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]
ه
-
هارولدپینتر
بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
-
همزیستی زمان
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
-
هُمی بابا
پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
-
هویّت
پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
ی
-
یاد
برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
-
یهودی
گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد