نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابژه ی زیبای یشناختی مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
  • اپرای تریستان و ایزولده مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
  • ارتباطات مکمل شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
  • استعلا بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
  • اقتباس بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
  • الگوی ارتباطی نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
  • انسا ن شناسی بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
  • انسا ن شناسی تصویری بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]

ب

  • با زشناخت برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]

پ

  • پدیدارشناسی مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
  • پل آلبرت ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
  • پیانیست پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
  • پیوندخوردگی پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]

ت

  • تئاتر ابسورد بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
  • تام استوپارد ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
  • تجربه ی زیبای یشناختی مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
  • تحلیل تطبیقی ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
  • تحلیل گفتمان ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]
  • تصویر-تفکّر برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
  • تصویر متحرک بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
  • تغییرناپذیرها شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]

ح

  • حرکت برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]

د

  • دانشجویان دانشگاه های تهران بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
  • درام دوره رضاخان بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
  • درام مشروطه بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
  • دولت-ملت بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
  • دیرند برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
  • دین گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]

ر

  • رسانه نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
  • رمان دوره رضاخان بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
  • روانکاوی بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]

ز

  • زردشتی گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]

ژ

  • ژانر موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
  • ژانر موسیقی بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]

س

  • ساختار مجموعه ها شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
  • سرمایه داری متأخر تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]
  • سطوح راهبردی نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
  • سکانس افتتاحیه موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
  • سلیقه بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
  • سینما موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
  • سینمای جریان اصلی تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
  • سینمای مستقل تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
  • سینمای هایبرید تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]

ش

  • شبیه خوانی (تعزیه) گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
  • شهر پساصنعت تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]

ط

  • طبقات اجتماعی بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]

ف

  • فرم اولیه شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
  • فروید بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
  • فضا بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
  • فیلمنامه بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]

ک

  • کینگ کونگ تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]

گ

  • گفتمان بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]

ل

  • لکان بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]

م

  • ما کیل دوفران مایکل دوفران: یک نگاه پدیدارشناختی به اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 100-91]
  • متن ادبی بررسی اقتباس از متون ادبی در تصویر متحرک [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 54-39]
  • مجموعه های مادر شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
  • مرد م شناسی بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
  • مرد م نگاری بررسی گونه های روایی در انسان شناسی تصویری [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 85-73]
  • مسیحی گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]
  • مشروطه بررسی رابطه دولت-ملت با ظهور نهاد درام در دوره پهلوی اول در جستجوی جائی میان رمان ایرانی و درام مشروطه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 34-21]
  • مصرف موسیقی بررسی نظریه های معاصر جامعه شناسی درباره ذوق هنری و لایه بندی اجتماعی و سنجش مصرف موسیقی دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 129-113]
  • مفهوم مجموعه شیوه های بکارگیری مجموعه های صوتی در موسیقی آتنال [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 112-105]
  • مکان بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
  • موسیقی سکانس افتتاحیه موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
  • موسیقی فیلم موسیقی افتتاحیه در سینما [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 104-87]
  • موسیقی مردم پسند نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]

ن

  • نشانه نشانه شناسی موسیقی مردم پسند و ابعاد رسان های آن [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 115-101]
  • نظریۀ پسااستعماری پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
  • نمادشناسی تصویری تحلیل شمایل شناسانه مفهوم شهر در سینمای مستقل و جریان اصلی جهان (2010-1980 میلادی) [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 89-75]
  • نمایشنامه جشن تولد بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
  • نمایشنامه ی کانال کمیل بررسی استحاله ی مکانی در نمایشنامه ی کانال کمیل: رویکرد نشانه-معناشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 46-35]
  • نمایشنامۀ رادیویی ویژگی های زبانی گفتمان درام رادیویی: نمونه موردی نمایشنامه پل آلبر [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 38-19]

و

  • واقع گرایی تحول بیانی سینمای هایبرید و بازتولید واقعیت مطالعه موردی: فیلم های کینگ کونگ ساخته شده در(1933)و (2005) [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 71-55]

ه

  • هارولدپینتر بررسی نمایشنامه (جشن تولد)هارولد پینتر از منظر روانکاوی ژاک لکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 19-5]
  • همزیستی زمان برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
  • هُمی بابا پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]
  • هویّت پیوندخوردگی هویّت در نظریۀ پسااستعماری: مطالعۀ موردی فیلم پیانیست ا ثر رومن پُلانسکی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 73-63]

ی

  • یاد برگسون: زیر بنای فلسفه ی سینمای دلوز [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-47]
  • یهودی گفت وگوی ادیان در شبیه خوانی [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 17-5]